Mistral


Texty o tomto modelu vznikaly postupně, jak šel čas. V současné době létá model s motorem Turnigy 3639 1100 kV, viz níže.

Předešlé motorizace byly s Axi 2820/14 a vrtulí Aeronaut CAM 13/8. Regulátor byl Hobbyking SS Series 40-50A v kombinaci s UBEC Turnigy 3-5A (pouze pohon serv) a přímým napájením přijímače Hitec Optima 7 z pohonného akumulátoru Rhino 3700 mAh. Ovládání vysílačem Hitec Aurora.

Předtím byl model osazen systémem 2,4 GHz Assan k mé plné spokojenosti a létal s vysílačem Hitec Eclipse, opto regulátorem Jeti Advance Pro 40 a samostatným palubním napájením 4x NiMh tužkové články většinou Sanyo (rychle odcházely). Před přijímačem Assan (sedmikanál s dlouhými anténami) byl osazen přijímačem Schulze 8.35w na 35 MHz, ještě předtím sedmikanálovým přijímačem Jeti a zalétán byl se sedmikanálovým přijímačem Hitec s dvojím směšováním. Nejméně problémů bylo s přijímačem Schulze, ale i on několikát podlehl rušení, proto jsem se všemi modely přešel na pásmo 2,4 GHz.

Ještě starší motorizace byla Axi 2820/10 - viz dole - a sedmičlánek NiCd. Texty na webu postupně od r. 2006 popisují vše, co jsem s modelem dělal.



Dosavadní setupy:

1. Axi 2820/10 - zkušenosti s původním setupem na sedmičlánek NiCd viz Původní setup s Axi 2820/10

2. Axi 2820/14 a tříčlánkem Lipoly viz Nový setup s Axi 2820/14.

3. Turnigy 3639 1100 kV od léta 2011+ Mistrál byl vybaven novým trupem s ovládáním VOP servem umístěným v kýlovce směrovky - viz Mistral s novým trupem

Další odkazy:           

Mistral s novým trupem a Turnigy 3639 1100 kV
Přechod na Hitec Optima a UBEC
Mistral - nový setup

Mistral 2010 s Assanem
Havárie a oprava Mistrala
Detaily zabudování komponent

Původní setup s Axi 2820/10