Předešlé motorizace byly s Axi 2820/14 a vrtulí Aeronaut CAM 13/8. Regulátor byl Hobbyking SS Series 40-50A v kombinaci s UBEC Turnigy 3-5A (pouze pohon serv) a přímým napájením přijímače Hitec Optima 7 z pohonného akumulátoru Rhino 3700 mAh. Ovládání vysílačem Hitec Aurora.
Předtím byl model osazen systémem 2,4 GHz Assan k mé plné spokojenosti a létal s vysílačem Hitec Eclipse, opto regulátorem Jeti Advance Pro 40 a samostatným palubním napájením 4x NiMh tužkové články většinou Sanyo (rychle odcházely). Před přijímačem Assan (sedmikanál s dlouhými anténami) byl osazen přijímačem Schulze 8.35w na 35 MHz, ještě předtím sedmikanálovým přijímačem Jeti a zalétán byl se sedmikanálovým přijímačem Hitec s dvojím směšováním. Nejméně problémů bylo s přijímačem Schulze, ale i on několikát podlehl rušení, proto jsem se všemi modely přešel na pásmo 2,4 GHz.
Ještě starší motorizace byla Axi 2820/10
- viz dole - a
sedmičlánek NiCd. Texty na webu postupně od r. 2006 popisují vše, co
jsem s modelem dělal.
1. Axi 2820/10 - zkušenosti s původním setupem na sedmičlánek NiCd viz Původní setup s Axi 2820/10
2. Axi 2820/14 a tříčlánkem Lipoly viz Nový setup s Axi 2820/14.
3. Turnigy 3639 1100 kV od léta 2011+ Mistrál byl vybaven novým trupem s ovládáním VOP servem umístěným v kýlovce směrovky - viz Mistral s novým trupem
Mistral s novým trupem a
Turnigy 3639 1100 kV
Přechod na Hitec
Optima a UBEC
Mistral - nový setup
Mistral
2010 s Assanem
Havárie
a oprava Mistrala
Detaily
zabudování komponent